J&T banka d.d. (dalje: Banka), u skladu sa svojim strateškim smjernicama i planovima postepenog napuštanja poslovanja s fizičkim osobama,
donijela je odluku o otkazivanju usluge internet bankarstva ugovorene po svim računima građana, uz otkazni rok koji ističe 30.6.2022., odnosno u skladu s točkom 16. Općih uvjeta korištenja usluge internet bankarstva za građane.
Slijedom toga,
usluga internet bankarstva po svim računima građna biti će otkazana s 30. lipnja 2022. godine. Protekom tog datuma usluga neće biti dostupna te se više neće moći koristiti - raspolaganje sredstvima po računima putem internet bankarstva više neće biti moguće.
Zadavanje platnih naloga u najavi, s datumom provođenja naloga nakon 30. lipnja 2022. godine, više neće biti moguće.
Opći uvjeti korištenja usluge internet bankarstva za građane i Opći uvjeti poslovanja J&T banke d.d. za direktnu daljinsku komunikaciju putem internet bankarstva za fizičke osobe (građane) staviti će se izvan snage s 1. srpnja 2022. godine.
Također, ukoliko imate otvoren jedan ili više E-štednih računa u Banci, nakon 30. lipnja 2022. godine raspolaganje po istome više neće biti moguće putem internet bankarstva, već će raspolaganje biti limitirano isključivo na preostala dva moguća načina:
- Primanje uplata iz drugih banaka u korist E-štednog računa i/ili
- Saldacija ili zatvaranje E-štednog računa u poslovnicama Banke.
Slijedom prethodno iznijetog, ovim putem pozivamo Vas da dođete u poslovnicu Banke kako biste vratili token (uređaj koji služi za autentifikaciju/prijavu na internet bankarstvo).
Trenutno važeći Opći uvjeti poslovanja, Izvod iz Odluke o naknadama kao i ostali akt Banke vezani uz poslovanje putem internet bankarstva za građane dostupni su na internet stranici
www.jtbanka.hr, kao i u svim poslovnicama J&T banke d.d.
Za sva pitanja slobodno nam se obratite na besplatni broj telefona 0800 8222, e-mail:
0800@jtbanka.hr, odnosno u najbližu poslovnicu Banke.