J&T banka d.d. prestaje s pružanjem usluge kartičnog poslovanja s danom 31. siječnja 2022. godine te slijedom toga raspolaganje sredstvima po Vašem tekućem računu/poslovnom transakcijskom računu korištenjem Maestro debitne kartice više neće biti moguće. Od navedenog datuma pa nadalje, neće se više izdavati nove Maestro debitne kartice dok će sve postojeće Maestro debitne kartice, izdane po Vašem tekućem računu/poslovnom transakcijskom računu, automatski postati neaktivne.
Banka ujedno prestaje s ugovaranjem novih tekućih računa i vezanih usluga po računu (Internet bankarstvo, E-štedni računi po viđenju) s danom 31. siječnja 2022. godine.
Deaktivacija debitne Maestro kartice izdane po Vašem tekućem računu/poslovnom transakcijskom računu izvršiti će se s danom 31. siječnja 2022. godine, nakon čega više neće biti moguće raspolagati karticom po tekućem računu/poslovnom transakcijskom računu, što uključuje: nemogućnost podizanja gotovog novca na bankomatima u zemlji i inozemstvu, plaćanje karticom na EFT-POS uređajima u zemlji i inozemstvu te sve druge transakcije po računu korištenjem kartice.
Kartica će se deaktivirati i svim opunomoćenicima po Vašem tekućem računu (ukoliko ste opunomoćili jednu ili više osoba).
Slijedno, raspolaganje novčanim sredstvima po Vašem tekućem računu biti će moguće jedino:
- osobnim dolaskom u poslovnice Banke, iBanka ujedno prestaje s ugovaranjem novih tekućih računa i vezanih usluga po računu (Internet bankarstvo, E-štedni računi po viđenju) s danom 31. siječnja 2022. godine.
Deaktivacija debitne Maestro kartice izdane po Vašem tekućem računu/poslovnom transakcijskom računu izvršiti će se s danom 31. siječnja 2022. godine, nakon čega više neće biti moguće raspolagati karticom po tekućem računu/poslovnom transakcijskom računu, što uključuje: nemogućnost podizanja gotovog novca na bankomatima u zemlji i inozemstvu, plaćanje karticom na EFT-POS uređajima u zemlji i inozemstvu te sve druge transakcije po računu korištenjem kartice.
Kartica će se deaktivirati i svim opunomoćenicima po Vašem tekućem računu (ukoliko ste opunomoćili jednu ili više osoba).
Slijedno, raspolaganje novčanim sredstvima po Vašem tekućem računu biti će moguće jedino:
- korištenjem usluge internet bankarstva, ukoliko je ista ugovorena po tekućem računu.
Uslugu internet bankarstva po Vašem tekućem računu više neće biti moguće ugovoriti nakon (i uključujući) 31. siječnja 2022. godine
Vaš tekući račun će nakon 31. siječnja 2022. godine ostati i dalje otvoren za poslovanje, sa statusom „Aktivan“ (ili „Blokiran“, primjerice ukoliko je po računu zaprimljena eksterna blokada Financijske agencije), ali bez mogućnosti raspolaganja debitnom Maestro karticom po računu te bez mogućnosti ugovaranja novih E-štednih računa po viđenju i usluge Internet bankarstva.
Izmijenjeni opći uvjeti poslovanja te sažeci i pojašnjenja izmjena istih, dostupni su i na internet stranici Banke www.jtbanka.hr, kao i u poslovnicama Banke.
Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati putem besplatnog info telefona 0800 8222, e-poštom na 0800@jtbanka.hr ili posjetite Vama najbližu poslovnicu Banke.